Wednesday, November 11, 2009

something i forgot..

30th oct, as we all know.. 'twas the last day of my final exam for semester one in my foundation programme.. it was also destined to be my birthday too..

luckily during this holiday there are still some wishes coming in so at least i remembered bout my plan to write a post bout it now.. i mean i forgot to give a proper thanks to those who actually wished me..

first and foremost.. overall.. its just like any other normal day cuz didn't even celebrate it as usual..oh well..everybody seems busy.. what to do.. but i do appreciate all the wishes (be it a late wish or not) i got although its not that many..it still touches my heart..

my deepest thanks to the following (not in order..trying to remember now..huhu) :

my family (that includes some uncles and aunties together with cousins)

fir(a)daus


wan nur syazana


sera qez


rizwan


iman


yana


pia


shazweena


Pn. Tan (my former primary math teacher)


grace yong


aryef


fatty


christine lee


sara lee


teo hilyan


hakimi


this is all i could think of.. hmmmm.. seriously i think i missed out 2 or 3 names.. i'm really sorry if i missed out any of you who wished me.. cuz i can't think la who wished some more.. if u know you wished me, and i didn't put your name up there.. thanks alot.. and sorry again
..

well.. no celebration, no present, but still the wishes made it meaningful to me..seriously.. a big thanks and love you all =)

till next year then,
chiaoz..

Thursday, November 5, 2009

blog back to life.. lol

i dunno when's the last time i updated this.. but yeah its been awhile..

my final exam for sem 1 are jus over.. straightforward i tell you.. can't say i've done it real well.. but overall it was fine for me i guess except for vector.. but then who cares.. haha

well.. now currently having my 2 weeks break.. actually it has been a week since it started and tomorrow itself i'll be going back to UM for awhile to sit for my MUET listening,reading and writing test on saturday.. so i'm taking this opportunity to wish all candidates all the best and do your best =)

currently in a very bored mood.. so i don't know what to talk bout anymore.. but when i'm bored i start to think of things u might not actually ever thought of..

so here are some things that i've actually been thinking of.. if anyone could actually answer all this.. i will be very thankful and grateful to you.. haha

1) If all the nations in the world are in debt, where did all the money go?

2) If man evolved from monkeys and apes, why do we still have monkeys and apes?

3) Do fish sleep? for that matter do fish ever get thirsty?

4) Why does Superman wears his underwear outside his leotard?

5) Why can't we sneeze with our eyes open?

6) Why is a person who plays the piano called a pianist, but a person who drives a race car not called a "racist"?

7) Why do doctors call what they do "practice"? Isn't that frightnening??

8) If a turtle loses his shell, is it homeless or naked??

9) If I think, and therefore I am, am I just a thought??

10) Why is it not possible to lick your elbow??

11) Why are some of you are trying to lick your elbow now??

12) is bad a bad word?

13) If love is blind, why is lingerie so popular?

14) Is there another word for "synonym"?"

15) If you write a book about failure, and it doesn't sell, is it a success?

16) Does anyone actually really kill two birds with a stone??

17) why do we say "bye bye" but not "hi hi"??

well i think thats all i could think of for this one week.. haha..

so MUET here i come!! after that sem 2 better watch out!! hehe

til next update.. adios amigosszz

Wednesday, October 7, 2009

WOOOHOOOOOO!!!!!!!

i'm HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

today.. MUET speaking exam was held for me.. well..

fingers crossed but i think i did it as how i wanted it to be.. enough said.. ^^

on the other (not related) hand.. i actually went out with some frens after 2 months plus of not hanging out with anyone outside..

so it was me, rizwan, sera, firdaus and ika..

and we went to mid valley..

nothing much.. watched the movie G-force 3D.. funny show..

but the best thing was.. i beat my own personal record in bowling!! let the picture do the talking.. its damn funny.. i didnt expect to get that also.. haha


please click on the photo for a better view



6 strikes and 3 spares??!!!

so LOL!!!

Sunday, October 4, 2009

great weekend..

For the first time.. can be considered weird..
i wanna get my ass out of UM..
usually i love the weekends staying there..
cuz it is so peaceful and quiet..

Aaaanywayss.. i felt very tension being there suddenly.. so i just thought i just need some time alone.. real alone and i ran away from there.. to where??lets leave that to that....

So right after the friday prayers, i (in stealth mode) started my journey..

i felt like a vagabond.. a wanderer..

i like the feeling.. i roam to a world of nowhere; where no one is around me.. to be on my side....

i'm like a free man with a simple rule ; do what i want..

so what did i use all my money for? food, clothes, guitar accesories, lodging, food, FOOD, FOOD..

well.. no point talking so much here although i'm still not back to UM yet.. its already 7 pm sunday.. got class tomoro..

dunno whether its wrong anot, but i left my tutorials undone til now.. only chem, vector raya is the only one i've done..

for the rest of em.. its not only left undone..

left in UM some more..

somehow i have no regrets..

at least i feel better.. maybe i should try running away again when i'm tension or pissed with anything..

on the contrary, i'm having my MUET speaking test this wednesday on the 7th october. at 7.30 am??!!! so early man..but still,.. wish me luck.. i could really use that band 6..

my tutor said band 6 = victoria station.. yummmy yummy...

i have no idea who is going to be in my speaking group.. i really pray i'lll get someone good..

and to those taking MUET too, i wish you all the best and just do it.. don't waste your chance..

-out-

Saturday, October 3, 2009

....

There is nothing more dreadful than the habit of doubt.

Doubt separates people.

It is a poison that disintegrates friendships and breaks up pleasant relations.

It is a thorn that irritates and hurts;

it is a sword that kills.

Monday, September 28, 2009

What I used to love.. glad it came back

This is a story, oblivious to many..

My passion.. ever since i started it.. i got addicted to it..

i fell in love with it..


Maybe someone like me doesn't really look like someone who does it..

but most of my life spent in co-curricular activities was doing taekwondo..

being active in school i have engage myself in various kind of demonstrations and performances

been through all the ups and downs, finally i get myself to be chosen in Perak commando squad..

was really happy..

til the day i overdid it..

during one of my practice for some merdeka celebration..

when i made a jumping front kick, and i kicked so hard, my leg got overstretched and due to insufficient warm-up and stretching before training, my left hamstring (the muscle located behind the thigh) got torn up..

my career ended just like that.. yup.. bein unable to do anything anymore.. i had to forego the commando squad earlier just like that..

since i'm the one of the big boss in my school's club.. i can't just quit like that.. so i decided to become assistant instructor.. haha..

kinda heavy though cuz i am just teaching and watching but not joining them..

so, that's the end of it
..

but Its been 2 years..

my legs are feeling better..

and now i'm in UM.. i manage to bring back the kicking target that i got sponsored before this, and also my taekwondo pants from home.. all seems to be in good shape..

and gave my floormate wafi a call to play along cuz he was also active in taekwondo..

last sunday we played at our floor there and yeah! I'm so happy!!

though i couldnt really stretch my leg out, can't split my leg edi.. haha

but i still manage to do my favourite move, its called the 360 turning kick where i will jump and turn for one full 360 degrees on air and kick.. so i got to make 6 consecutive kicks without missing the target before feeling dizzy and stopped haha..

so we made a video out of it so i'm gonna post it here..

Big thanks to Wafi for holding the target for me


and also Haziq for helping me recording it haha



its not that perfect as it used to be.. but a good starter i guess..


video

i do end up in pain at the hamstring area there, but i am still thinking to re train sometime soon..

i dunno..

what u guys think??

drop some opinions

-out-

Saturday, September 26, 2009

Disclaimers..

the previous post is meant for one particular person..

if u think you have done wrong to me,

and you think you are guilty..

then you are the person..

who he/she actually is??

only time will tell..

you will know yourself..


siapa makan cili dia yang terasa pedasnya

-out-

hello i am mr. sarcastic =)

things i hate/dislike/allergic to/ :

1) people acting like bimbos

2) broken promises

3) fakers/posers

4) liars

5) A.S.B [attention seeking bastard (for male) / bitch (for female)]

6) or D.F.A (desperate for attention)

7) people who talks but doesn't produce

8) smokers

9) people who care so much bout others when they themselves are not well organized

10) people who still never learn bout their mistakes when everyone is telling him/her that he/she is wrong.. and still proud doing it..


and the one i really hate is definitely

HYPOCRITES


yes.. this is the one i can't stand at all..

generally it means..

a person who feigns some desirable or publicly approved attitude, especially one whose private life, opinions, or statements belie his or her public statements.

in short it could also mean

deceiver, dissembler, PRETENDER, pharisee.

apparently, to my dismay.. i've actually unfortunately (no offence) destined to meet with someone who has all the criteria mentioned above..

sad to say, its really getting on my nerve..

lets keep it short shall we?

if you think that i am talking about you, i hope you are aware and will change..
but seeing number 10 above.. i doubt you would..

a simple message for you..

i thought maybe its just my personal problem getting annoyed and pissed by your attitude..

but..

if u think people likes you,..

JUST BECAUSE THEY TALK TO YOU NICELY..

THAT DOESN'T MEAN THEY ARE VERY FOND OF YOU


"PEOPLE ARE ACTUALLY TALKING BEHIND YOUR BACK ALREADY"


oh.. is that enough for you?

no?

well..

"WHAT PEOPLE TALK BOUT YA, AIN'T PRETTY I TELL YA"

now i know, that its not my problem anymore when many people are saying the same thing..

YOU ARE THE PROBLEM!



PLEASE DO SOMETHING BOUT IT FOR THE SAKE OF HUMANITY AND FOR WORLD PEACE..

Sorry can't help it..

SARCASM is my middle name..

for a kick-start, why not stop being number 10 and try solve the rest?

maybe people would start liking you for real..

p/s : up to you whether you wanna stay the same or change for the betterment.. i'm just helping you out as a friend. don't say i didn't warn you aite?

-OUT-

Wednesday, September 23, 2009

accepting is everything..

not a very good holiday..
been really moody..

alone..

meaningless holiday..

thx for those who kept me company..

i really appreciate it..



what do you people know about raya?


what is the true meaning behind it?



it's definitely not just about saying sorry

not just bout collecting duit raya..

not just bout getting to eat lots of nice food..

so what is it then?

recently i have an aunt.. she's young.. barely even reach her late 30's..

having to struggle with lung cancer..

lost in the fight and has returned back to her Creator just a week before raya..

leaving behind her childrens.. (who lost their dad way earlier before)

the eldest being 6 years old..

youngest being just 7 months old..

and so..

i decided and got to see and stayed with them during the raya..

i'm touched by how they could smile and laugh and being happy during the raya season..

call them small kids..

but don't they have feelings too?

is it not that the absence of a mother is sufficient and would bring about great despair to their children especially during an auspicious day like this??

when all preparations are done..

i definitely know the childrens are pretty much aware of where they are standing..

they asked me questions like, "abang, ibu adik raya kat mana? dia tak balik pun.. mesti dia tengah best raya kan? kalau dia happy, bagus la.."

that kid really shut my mouth..

it made me think..

no matter how bad your condition is..

always remember..

they are those who face worst..

I am not here to brag about my problems..

it doesn't really matter anymore that my raya is not as complete as how it used to be..

but this is just to get you all back to your senses..

don't overly do it..

you all might have all the fun in this world seeing its a one week holiday

so what?

like i've said..

you say sorry for all the mistakes..

so what??

you still gonna make mistakes towards that person you seek forgiveness to..

this might not be my best raya..

but those kids taught me the true meaning of raya..

as mentioned in my header above

"ACCEPTING IS EVERYTHING"

this is DEFINITELY my most meaningful raya..

learn to accept..

no matter what it is..

I am not ashamed of myself crying over this..

hoped it touched others too..

learn from it..

-out-

Friday, September 4, 2009

Exam's over.. does it??

Its been almost a week since independent day has passed..

and now.. only all the foundation students of UM otherwise known as the Asasians get to celebrate their merdeka.. so.. MERDEKA!!!

so here's what happened..

1st september

chemistry 1 and computer science..

one word.. HARD!! my theory is really weak.. not for computer science though.. managed to do it kinda smoothly.. fingers crossed..

next up 2nd september

english, physics 1 and calculus..

EASY!! english only.. haha.. physics.. again.. killed me.. you know they say physics is all about logic.. but none of them are making sense to me!
calculus.. i saw ray of light.. not tat good not tat bad.. but satisfaction level..

3rd september

Chem 2 and vector

chem is simple.. but vector is so damn bloody wth! i dun even understand wth they are trying to ask.. speak english la vector.. haha..

lastly 4th september

physics2 and algebra

physics was another simple paper.. hope i did well.. well for algebra.. the worst thing tat i heard when i ask ppl around was not enuf time.. well i guess it was much more worst for me then... i couldnt answer it.. totally blank.. blank blank blank.. the thing is.. i cant answer most of the question and got bored of 'em.. eventually i slept halfway.. and had to tembak most of them when i woke up cuz its almost time.. tats the most F up paper ever.. as mentioned in my FB post.. "i'm raped by algebra upside down"

well lets leave tat to tat shall we..

MESSAGE TO ALL ASASIANS..

it seems that many of you are forgetting what you all are supposed to be fighting for here.. you all seems to be enjoying yourself just too much.. i'm not talking bout you all going out rite after exam.. tats fine.. but even before exams you all are under too much of a freedom and did not control yourself.. and then start complaining that papers were hard etc etc..


you all wan 4 flat? DO IT THE 4 FLAT WAY!

mid sem.. clear
final sem.. in one and a half month time..
time is runing out..

DO IT OR DIE

Thursday, August 27, 2009

second post of the day! (embarassing moment)

disclaimer : its just for fun.. dun la laugh too much.. its embarassing but i had a great laugh when that happened..

and so..

finished class at 11 today.. kinda relaxed.. no 3 hours of physics practical due to fasting month..

straight to the point la..

that evening.. made an appointment with ejam, pia, wan and her roomate to go to the bazaar.. i kinda enjoy going to these kind of places.. cuz its only in one particular month of the year where this will happen..

so 4.45 pm.. called all of them to confirm again cuz the sky look kinda dark.. but it seems that their perseverance to go is just to strong they still wanna go.. i also follow only la.. cuz the food in my college sucks.. haha.. no offence.. i just have to repeat it... sucks! ok ok enough..

walked from 12th college to the university station.. ejam's slippers was spoilt big time cuz he kicked something which i have no idea what it is.. stone la i think..lol.. dun expect things to go on really nice la man when u kicking some hard stuff with a 2 bucks slippers..haha..

so as we arrived there.. it happened.. yup.. that rain.. lol.. the rain was really weird man.. it was really heavy.. and the rain is falling at.. i dunno 60 degrees angle?? haha some people could fly i guess if they are small enough and their umbrella is big enough.. haha.. got really wet.. and i was wearing white!!! crap and that shirt.. is not that thick.. argh!! but we got no more time to eat on time for break fast if we dun get our food that time.. so we still buy our food..

practically.. all of us got seriously wet.. what to do.. so we went back to college by rapid kl bus..

anyways its not that i wore white shirt and i got wet was embarassing..

it was that moment... as i was on my way to the cafe to buy some drinks.. entered the college.. through the girls block, then before reaching the cafe.. there's this path where it was kinda sloppy.. it was my routine ; after class back to college, from atm machine, or whatever.. as long as i passed that path.. definitely i would slide myself there.. its fun.. hehe.. but being stupid (have to admit this time) it was so obvious the floor was freakishly slippery with all the sands brought in by the heavy rain.. i slided.. as usual.. to know that one second of sliding really changed my life..

i lost my balance...


*but din fall down..hahaha


*but then.. my food almost got spilled..


*trying to save the food, i lost my balance back..


*being unable to regain my balance..


*i fell on both my knees..


*embarassing enough..



*it seems that there's no friction between my left knee and the floor..


*so again..


*having no control of my left knee.. it slids inside and i fell towards my left side..


*and i thought that was the end



*that very moment..


*i was just halfway pass that path..


*and so i rolled along that path for 3 complete oscillations..


*before lying flat on the floor


*and i mean FLAT



*i think when i fell down i made this funny AHH!! scream so i guess it attracts everyone around..


*so many of them came to check it out..


*and i was still on the floor..


*laughing (i wanna cover the malu-ness only).. hahaha


*now that's ROFLMAO hehe


*so my plan to go to the cafe.. i cancelled it and asked ejam to get it for me instead..


*and the results??


*swollen knee
*pain at the hip
*a whole new design for shirt (and colors too)


*last but not least..


*dunnoo what to say man.. its just so stupid!!


haha.. all my frens who were around me.. dunno what to say bout them la.. laugh till can't laugh already.. then only help me..

in the end that path haunts me.. traumatised already.. haha.. maybe i should give the path a name.. any ideas?? hahaha

thx for reading.. good for you.. boo to me.. haihz..

-out-

what a week!

its been awhile since i've updated this bl0g.. lol

i was happy i get to go back home and celebrate first day of fasting with my family..
went back on friday by bus.. kinda sucky though those people there.. they had really bad management.. frankly speaking i'm quite pissed with the way they talking to me and some other passengers.. u think u're damn good? nvm la i forgive you.. i know that's the best job you deserve to do also... dun care la at least i'm home.. haha..

anyways holidays never seems to be long.. sunday morning i had to go back to UM already.. the reason why i had to go back early was i don't wanna rush things up to break fast later in the evening.. oh well.. enjoyed my fasting moment for now.. i get to know new people and get closer with the one i already met..

monday.. i dunno why this week seriously.. my body felt weak physically.. i'm not sick.. juz too tired.. not realizing that, i refrain myself from sleeping early as usual just for the sake of stuyding seeing the fact that my mid sem examinations is just a week away (1st september).. and so.. i had trouble sleeping and also waking up.. by the time i looked at my phone it was already 9.30 am.. dang! i noticed that i've been missing some lectures nowadays.. i just hate it..

tuesday.. argh how i hate tuesday.. i have to sit at that lecture hall for 4 hours straight.. wth.. ass also can get cramped.. managed to attend all the lectures.. but heck! i'm losing all my focus.. what's the point of coming to lecture but ended up sleeping in the end?? and i got to know i'm having my vector and comp science test the following day.. crap..

so i made a deep sharing session with my brain (actually i was sleeping) that night.. and only i realized what my problem is.. lol.. my sleeping hour is just too inadequate.. but i was really emo.. cuz at that very moment all that i seems to understand is fading away.. as if i never learnt anything throughout this 3 months of studying this course.. and then had a phone talk with dad.. i felt really wrong.. he was asking me whether everything's ok and i gave him a one word answer.. and how i regret telling him that.. i said "ok".. when i am actually not ok..

its like i am giving him false hope.. why am i lying to him?? and most importantly why am i lying to myself?? sigh.. whatever it is i got 2 hours of sleep and i went to ejam's room where i express all my feelings to him and rizwan.. felt better and he gave me some kind of therapy.. nothing much.. he just ask me to sleep again so that i will feel more calm.. an hour later woke up back and start studying.. glad he is willing to teach me for that upcoming test.. thx man..

see see we all din sleep at all and its already 4.30 am wednesday (today la) haha.. went down to get our food for sahur.. ate awhile and studied back before taking our bath and go to class.. i felt seriously fresh.. dunno why.. though i am not sure how well my studies are now (what i know is that i'm dropping pretty bad) but at least the heavy feelings i've been carrying is gone.. dead and gone.. yeah..

wth like essay already my blog.. i dun like this.. lets keep it short.. took my comp science and vector class.. came back with a satisfied heart.. oh yeah.. fingers crossed but i might just nick a full mark for it.. hehe good luck for me.. till then

Saturday, August 15, 2009

Memoir of a lover..

I tried to love you with all my heart.. I trusted you with all my life.. I just can't do it.. I just can't love you anymore.. I did my best and what do i get? You don't seems to be coming into my life.. It just hurts me too much seeing you being like this to me.. i don't know.. It seems that you're not meant for me same as how I'm not meant for you.. All this while I thought you are my one and only.. Oh Algebra.. Now i know.. you are just too complex and imaginary..

Sad..

I've changed path and now I'm seeing vector.. Dear you are so beautiful.. Its just so easy to reach you cuz u have the shortest distance... But i hate it you always get the wrong direction and displacement.. Maybe.. just maybe a protractor could help you.. I don't know.. Now I'm thinking whether should i love you or not.. to know that its just too late.. i just got to know that you don't possess a "she".. everything seems to be clear now.. when people refer bout you.. they always say "he".. what are you?? i'm sorry.. i don't think this is going to work.. I'm scared.. I don't think we can live under the same coplanar..

I'm so emo.. I need to love someone..

Then i met.. Cal...culus.. only god knows how beautiful you are.. Oh you are just so perfect.. I thought you could be my wife.. You have so many functions.. I know that everyday, your love towards me increased without bound.. but there's no intersection between our functions. how can our love exist then?? Call me a liar.. I don't care.. I'm just being honest and most importantly being myself..

I told myself never to give up..

then.. i tried bonding with chemistry.. you are just so energetic, reactive and corrosive. I'm sorry to say i have a very bad impression towards you.. i don't think i can be with you.. you are just so... dangerous..

sigh


Why can't they all at least bring up my memories with my first love.. If only they could be like physics.. we were always together.. So sad i have to let you go.. If not i wouldn't have been like this now... Why did u have to die in that inelastic collision with that lorry? I tried to save you.. But i can't... what makes things worst is that i tried calculating the force and momentum with my casio fx-570 MS.. I just can't.. WHAT THE HELL IS MATH ERROR??!!! I did not meant to hurt you all ; ally,vecky,cally,chemy.. sorry.. but i don't love you all anymore.. no more.. Its just to hard handling you all.. Thanks for all the time we spent together.. I just want to forget that scary F=ma and p=mv incident.. goodbye..

love,
budak asasi

just joking.. i was so tensed up with studies and eventually made this up during a boring lecture.. so this is it.. drop some comments ^^

-out-

Wednesday, August 12, 2009

a moment of silent please..

a moment of silent.. lets pray for the late ahmad faris. news reported that he tried running away but was held back by the tutor.. after a half an hour of struggling, he couldnt take the tembakan bertubi-tubi by physic test and eventually gave up in the fight.. after much of investigation.. one the cause of death is 'sakit hati sebab tak boleh jawab soalan' resulting in overstress... further investigations are still conducted to see whether its a crime or natural occurrence...

Monday, August 10, 2009

a very adventurous but random 3 days

saturday.. damn swt.. 8 am went out with zharif,ejam,rizwan.. first up.. Low Yat plaza.. cool place.. lotsa gadget.. its like pc fair there everyday..haha.. done buying stuff there we walked to time square.. ate at mcD.. went to i dnno wat plaza and ended up at pavillion.. wahaha.. i love tat place.. honestly.. all the place i mentioned above.. never been there before..haha.. manaage to buy some clothes.. wah damn happy..hahah.. and we walked.. to.. well.. nowhere.. and practically.,. ended up like lost like tat.. and the taxis are being an arse... non of them are willing to stop and even if they do so they dun go to our destination.. but we;re lucky its kinda near to rizwan's house... so went there..

cut it short..

nothing much but everything tat happened is so random tat time..

*suddenly had a barbeque party

*his neighbour dumped a cat after moving to another place.. and his family has been taking care of it ever since.. it was pregnant.. that night itself.. it gave birth to 4 of them.. only saw two.. clean everything up and securedly put them in a cage..

*the other two we only notice bout it the next day.. it was left behind in the shoe rack.. one was...well..dead T.T... and the other one barely alive.. but the belly button rope (tali pusat) XDDDD is connected between the two.. so tied it up and jz cut it.. i feel like a medic student tat time.. cz wanna save tat other baby.. now tthe cat is ok already.. happy to see tat..haha..

lotsa experience.. but then we only arrived.. at 8pm sunday.. wth.. i have chem report, physics and computer science tutorials.. and i have not even touched any of them.. and damn.. i din sleep tat night.. as i was doing my physics.. around 3 am monday.. i suddenly remembered i got test going on later in class.. shitzz la.. was so tension.. class on 8.. argh.. work not done yet!! damn it... so i prayed hard.. god heard my prayers.. thank god.. i wanted to go and take my bath at 7.. took my towel.. and fell asleep..haha.. woke up at 8.. got to know 9-1 classes all are cancelled.. yay!! no physics test!!

i'm lazy wanna type actually..

the thing is..

moral of the story..

1) dun get lost
2) make sure u know where u are going
3) pavillion rocks
4) me too =)
5) luckily i bought clothes.. so i jz changed the next day..haha..
6) be prepared for anything
7) learn how to make a surgery
8) finish your work before going out..
9) anything happened, make sure u have credit..
10) so that when u cant finish your work, call your fren, borrow and copy..

easy..

current updates bout me..

*addicted to coke.. my halal alcohol
*going crazy
*but lonely
*managed to fulfill my new resolution.. waking up at 5 everyday.. unless i sleep after tat..haha
*still can't find the time to eat breakfast and lunch..
*strugglling with maths..
*more white hair
*puasa is coming.. kinda prepared seeing i only eat once a day tat is at night... haha.. lucky me!!

wat i still need to do..

*learn how to stay awake in lectures..
*revise all the subjects.. algebra,calculus,vector,chem 1 & 2, phy 1 & 2, computer science..
*save money.. i eat alot..
*clean my room..
*i mean my part of the room..
*my roomate would jz dirty back his side...haha..

aih.. lazy wanna write edi.. doin chem,.. bye.. good luck to me..